درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف با موتور

من چند روز قبل از جنگ با موتور تصادف کردم کروکی مقصر شناخته شدم و تشکیل پرونده در کلانتری باغ فیض تشکیل دادم موتور بیمه نداشت و گفتن باید دادسرا برید من با بیمه تماس گرفتم اطلاع دادم که تصادف کردم شخص اسیب دیده سرشان ضربه خورد و یه مدت بی هوش بودن به هوش امدن مرخص شدن پرونده پیگیریش به علت جنگ و تخریب پاسگاه و عدم حضور معلق مانده دو ماه گذشته و‌با من تماس مبنی بر هزینه ها درمان و پارکینگ و مشکلات مبنی بر شنوایی گوششان گرفته شد و درخواست پول کردند در حال حاضر وضعیت حقوقی من چیه ؟ شکایت برای هزینه درمان ؟ دیه اسیبی که دیدن ؟ بیمه پرداخت میکنه در صورتی که بعد از این مدت مراجعه و پیگیری کنند ؟ من بیمه دارم ولی اون نداشته و پرونده تشکیل شد برای رسیدگی و پزشک قانونی این قانون حداکثر مراجعه تا 5 روز مشکلی ایجاد میکه ؟ مدارک کامل دست پاسگاه بود و منتظر پیگیری ایشان بودن در کل میخوام بدونم تو این شرایط شکایت صورت بگیرد یا ادامه پرونده بدن بیمه من پرداخت میکنه هزینه رو ؟

پاسخ ها

باید پرونده پزشکی شما و کروکی افسر پلیس بررسی شود تا با گفتگوی متقابل راهنمایی شوید 

سلام

از طریق  نیروی انتظامی و شرکت بیمه پیگری نمایید. 

در نیروی انتظامی محل وقوع تصادف تشکیل پرونده بدهید

در تصادفات بدنی حتی اگر موتور مصدوم بیمه نداشته باشد، در صورت داشتن بیمه شخص ثالث برای وسیله شما اصل خسارت بدنی و دیه معمولاً از سوی بیمه شما قابل پرداخت است و تأخیر در مراجعه چندروزه به پزشکی قانونی به‌تنهایی مانع رسیدگی نیست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص