درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه کارشناسی

سلام بر خدمتگذاران ملت. "من 5سال میشه پدرم فوت کردن. ما5 برادر و یک خواهر و همراه مادرمان از وراث متوفی هستیم. من پسر دوم هستم که به کمک خدا تمام مراسم تشییع جنازه و.... رو به تنهایی انجام دادم بعد از آن کارهای مربوط دیگر رو خودم از اداری و مالیاتی تموم کردم. پدرم دو ملک مسکونی ویک حساب بانکی داشت. من3الی4سال از همسرم جداهستم. ولی رسماً طلاق صورت نگرفته. ایشون ناشزه شدن ولی برای من زندگی خیلی غمنگیزه...هیچکس جز من خواستار تقسیم ارثیه،و تصمیم واسه زندگی خودش نیست .اگر چنانچه به توافق رسیده نشه. بابت تقسیم ارثیه، بر چه مبنایی مقدار هزینه کارشناسی حساب میشه؟ وآیا این مبلغ را شخص خواستار تقسیم ارثیه باید بپردازد؟

پاسخ ها

کاربر محترم تحریر و تقسیم ترکه از طریق دفتر خدمات قضایی مطرح.املاک به مزایده گذاشته می‌شود و هزینه کارشناسی با خواهان است بعد از فروش از سهم خواندگان کسر می‌شود 

سلام هزینه کارشناسی و هزینه دادرسی می‌بایستی توسط تمام وراث در نهایت پرداخت بگردد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص