مطابق دستور واحد اجرایی ثبت یا اجرای محاکم قضایی عمل میشود
سلام به دلیل دوشیزه بودن خانم، نصف مهریه به ایشان تعلق میگیرد. به اضافه، برادرتان بعد از محکومیت به پرداخت مهریه، قادر هست که دادخواست به خواسته اِعسار از پرداخت محکومبه(مهریه) را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برساند تا به شکل اقساطی، پرداختی داشته باشند. به علاوه، اگر برادر در موعد قسط، پرداختی نداشته باشد، روانه زندان و حبس خواهد شد.