سلام تصمیماتی که در جلسات أخذ میگردد، بر اساس گزارشات حاصله از یک سال گذشته است. بنابراین ابتدا بایست وضعیت مالی مجموعه بررسی بگردد تا در صورت لزوم، اقامه دعوی از طریق اداره کار بشود.
سلام بله شما میتوانید موضوع را در اداره کار مطرح و پیگیری کنید چون رویه پرداخت سنوات بیش از قانون کار (۴۵ روز به جای ۳۰ روز) طی سالیان گذشته بهعنوان رویه عرفی و مستند به تصویب هیأت مدیره جاری بوده و طبق ماده ۸۵ قانون کار، هرگونه تغییر در مزایای عرفی باید با رعایت حقوق کسبشده و ابلاغ رسمی صورت گیرد و صرف تصمیم جدید هیأت مدیره نمیتواند پرداخت سنوات گذشته یا حقوق کسبشده کارکنان را کاهش دهد؛ بنابراین میتوانید با ارائه مستندات پرداختهای سالهای قبل، آییننامههای داخلی و مصوبات هیأت مدیره سابق، درخواست رسیدگی و الزام شرکت به رعایت سابقه و پرداخت عرفی سنوات را داشته باشید و در صورت لزوم شکایت حقوقی در مراجع حل اختلاف کارگری ثبت نمایید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.