اگر هنوز خدماتی ارائه نشده، طبق قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرفکننده شما حق دارید درخواست بازگشت وجه کنید؛ میتوانید با ثبت شکایت رسمی از طریق درگاههای قانونی یا سازمان حمایت مصرفکنندگان و تعزیرات وجه خود را مطالبه نمایید
سلام و عرض ادب
در خدمات برخط، قبل از ارائه خدمت، انصراف و استرداد وجه قابل مطالبه است. با استناد به حمایت از حقوق مصرف کننده، درخواست عودت وجه بدهید و عنداللزوم به تعزیرات و دادگاه صلح مراجعه کنید
سلام. اظهارنامه ارسال نمایید و در صورت عدم پرداخت دادخواست استرداد وجه پرداختی
در صورت عدم ارائه خدمات، میتوانید با ارسال اظهارنامه رسمی و استناد به عدم ایفای تعهد، درخواست استرداد وجه نمایید. در صورت عدم همکاری، طرح دعوی حقوقی در شورای حل اختلاف یا دادگاه صالح امکانپذیر است.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.