مشاوره حقوقی رایگان - گارانتی خودرو

قطعه معیوب(کله پلوس) خودروی من در نمایندگی تایید و ثبت سفارش شد و تمام شرایط گارانتی را شامل میشد که با تاخیر دوماهه خودروساز و نوبت ندادن یک هفته‌ای نمایندگی با توجه به کوتاه‌تر بودن گارانتی کلاچ نسبت به خودرو و اتمام دوره گارانتی کلاچ و البته خود کلاچ،آنرا بصورت ازاد تعویض کردم،درحال حاضر 800کیلومتر تا پایان گارانتی مانده و باوجود تایید مشکل درحدود 5000کیلومتر عقب‌تر که کلاچ هم فابریک بود،امروز 130 کیلومتر بعد از تعویض به بهانه تعویض کلاچ زیر بار مشکلی که 5000 کیلومتر قبل‌تربود نمیروند،ایا این رویکرد در چهارچوب قانون است یا قابل پیگیریست؟

پاسخ ها:


مطابق خدمات پس از فروش و تعهدات ایشان عمل می‌شود لذا شکایت از طریق شرکت مربوط متصور است

14:13:50   1403/12/21

سلام کاربر محترم این موضوع فنی می باشد و نیاز به اظهار نظر کارشناس فنی می باشد اما از جهت حقوقی لازم به ذکر است می توانید اقدام نمایید و مراجع قضایی موضوع را به کارشناس رسمی دادگستری جهت بررسی ارجاع می دهد.

22:54:01   1403/12/23

سوالات مرتبط

عدم گارانتی خودرو خریداری شده
سلام و درود. من یه ماشین خریدم که خریدار به من لفظی گفته که گارانتی داره. که بعداز 3هفته من بردم گارانتی گفته نداره من باید چیکار کنم؟...
عدم دادن قطعه ماشین در زمان گارانتی
سلام وقتتون بخیر ماشین من الان 9روز هست به خاطر لیراد سانروف و نبود قطعه در نمایندگی هست؟؟ ایا میتونم به خاطر تامین نکردن قطعه شکایت کنم و درخواست ضرر زیان بدهم؟؟ ماشین گارانتی دارد...
خرید خودرو بدون گارانتی
با سلام و احترام...احتراما بنده بدون اطلاع از نمایشگاه خودرو با کارکرد 8000 پژو پارس خریدم اما بعد از سند و تعویض پلاک با مراجعه با نمایندگی متوجه شدم خودرو بدون گارانتی میباشد الان باید چکار کنم چون ...
شکایت از عرضه کننده خودرو وارداتی
با سلام خدمت وکلای محترم. شرکت عرضه کننده خودرو وارداتی که ارائه خدمات و گارانتی خودرو را نیز به عهده دارد ارائه گارانتی خودرو را مشروط به انجام سرویس های دوره ای در نمایندگی می‌داند که رویه درس...
جریمه تعزیرات
باسلام خودرویی را تعمیر کردم و پشت فاکتور به مشتری گارانتی ماهه دادم خودرو مشتری مجدد پس از مدتی بابت قطعی دیگر خراب شده ومشتری خودرو را به تعمیر کار دیگری ارجاع داده و از من شکایت کرده که قطعه تعویض...