موضوع را از طریق شعبه بانک مربوط پیگیری کنید
از بانکمربوطه پیگیری کنید
سلام، برای موجودی کافی نبودن با وجود واریز 2.5 میلیون تومان، ابتدا از طریق دستگاه خودپرداز یا اپلیکیشن بانک موجودی حساب را بررسی کنید. اگر هنوز مشکل باقی بود، دلایلی مانند بدهیهای معوقه یا محدودیتهای انتقال روزانه را در نظر بگیرید. در نهایت، با پشتیبانی بانک تماس بگیرید تا دلیل دقیق و درست را بیابید و موضوع را رفع کنید.
به بانک مراجعه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.