در این موقعیت، که شما یک اکانت به قیمت 3 میلیون تومان از طریق یک واسطه معتبر خریداری کردهاید و اکنون این واسطه پاسخگو نیست و اکانت شما نیز چنج خورده است، میتوانید اقدامات زیر را برای حل این مشکل انجام دهید: تماس با واسطه: ابتدا سعی کنید دوباره با واسطه تماس بگیرید و وضعیت را شرح دهید. ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که باعث عدم پاسخگویی او شده است. اگر امکان دارد، از ادمین شخصی او نیز پرس و جو کنید. ارتباط با ادمین سایت: در صورتی که واسطه پاسخگو نبود، میتوانید مستقیماً با ادمین سایت مربوطه تماس بگیرید و وضعیت خرید و مشکلاتی که با آن روبرو شدهاید را شرح دهید. مشورت حقوقی: در صورتی که هیچکدام از راهکارهای فوق به نتیجه نرسیدند، مشورت با یک وکیل یا مشاور حقوقی متخصص در امور تجاری و اینترنتی میتواند به شما کمک کند تا حقوق و مسائل قانونی خود را حفظ کنید. گزارش به مراجع مربوطه: در صورتی که احساس میکنید که تقلبی رخ داده است، میتوانید این موضوع را به مراجع قانونی یا مراجع مربوطه گزارش دهید تا اقدامات لازم انجام شود. با انجام این اقدامات، امیدوارم که بتوانید به راهحلی برای حل این مشکل برسید و مشکل خود را به خوبی حل کنید.
از پلیس فتا پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.