سلام این که به ایشان تعلق گرفته یا خیر یک موضوع است و اینکه شما میتوانید سهم الارث خود را مطالبه نکنید یا خیر یک موضوع دیگر است اقدامات مادر شما تا حدودی قانونی است چرا که وکالتنامه داشته است ولی از نظری اینکه به نام خود سند گرفته است موضوع دیگری است اگر اسناد و مدارک و جزئیات که باید راجع به آن صحبت شود اقناع کننده باشد میتوان امید به بازپس گیری اموال داشت