درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - صاحب قبلی سیم کارت

سلام من حدودا یک سال ونیم میشه سیم کارتی رو از نمایندگی ایرانسل خریدم تازگیا چن نفر زنگ میزنن و میگن با این خط خیلی تماس گرفته شده و کلاهبرداری شده با این سیم کارت و شکایت میکنن از من ایا میتونه شکایت کنه؟یاچطور میشه اثبات کرد

پاسخ ها

با درود پرسشگر ارجمند اگر در زمان مالکیت شما بوده است امکان بروز مشکل وجود دارد
باسلام دفاع نمایید
سلام اگر در زمانی بوده که سیم کارت در مالکیت شما بوده امکان بروز مشکل هست ولی درصورتی که قبل از مالکیت شما باشد مشکلی ایجاد نمی شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص