مشاوره حقوقی رایگان - خرید اینترنتی و عدم تحویل کالا

با سلام و احترام؛
بنده در تاریخ 1402/09/05 از فروشگاه اینترنتی یک دستگاه جاروبرقی رباتیک به ارزش 299/540/700ریال خریداری نموده و به صورت اینترنتی وجه را پرداخت نموده ام. و با توجه به اینکه ماهیت این فروشگاه خرید کالا از فروشگاه های آمازون و ارسال آن از اروپا و تحویل آن در ایران است زمان برای تحویل کالای خریداری شده بنده بین 30 تا 40 روز کاری تعیین نموداند که در فاکتور شماره ... درج گردیده است.
با توجه به پیگیری های مکرر از طریق پیام رسان واتساپ (آلمان) و تماس های تلفنی و مراجعه حضوری به دفتر پشتیبانی در تهران با گذشت زمان چهار ماه و نیم از تاریخ خرید و پرداخت وجه توسط اینجانب کالا تا کنون به آدرس بنده در تهران ارسال نگردیده است.
و بنده با راهنمایی های وکلای محترم سایت دادراه از سایت فروشگاه اینترنتی و فرد پشتیبان سایت در تاریخ 1403/01/05 شکایت کیفری انجام دادم و قبل از اینکه شکایت بنده به پلیس فتا برسد در همان روز شکایت از طریق سازمان تعزیرات شکایت انجام دادم که همان روز از سازمان تعزیرات به فرد پشتیبان سایت تماس گرفتند و به ایشان گفتند که در صورت عدم تحویل کالا لغو امتیاز خواهید شد و بعد بنده به آدرس متشکی عنه که در در شکواییه درج شده بود مراجعه نموده ام فرد پشتیبان سایت در محل حضور داشتند، بنده با تهدید اینکه سایت فروشگاه اینترنتی را مسدود میکنم و اینکه از طریق سازمان تعزیرات و دادسرا شکایت کیفری انجام داده ام وی را تحت فشار قرار دادم فرد پشتیبان از بنده فرصت گرفتن که کالا را ظرف مدت 2 ماه با توجه به شرایط تحریم و ... ارسال کنند.
بنده با توجه به افزایش قیمت 9 میلیون تومانی کالای خریداری شده لاجرم این فرصت را به ایشان داده ام.
حال شکایت بنده به پلیس فتا رفته ولی بنده به آنجا مراجعه ننموده ام و نمی خواهم در صورت تحویل کالا برای آن شخص و سایت مشکلی بوجود آید.
سه سوال از محضر وکلای محترم دارم
1- اگر بنده از شکایت خود صرف نظر کنم (شکایت خود را پس بگیرم) می توانم در صورت عدم ارسال کالا ظرف مدت اعلام شده توسط پشتیبان سایت مجدداً از آنها شکایت کنم.
2-در صورت مثبت بودن این که می توانم مجددا شکایت کنم در دفتر خدمات قضایی با چه عنوانی از شکایت خود صرف نظر کنم.
3- با مراجعه به پلیس فتا می توانم موضوع را توضیح دهم تا رسیدگی را به تعویق بیندازم تا ببینم برای بنده کالا ارسال می شود یا نمی شود بعداً از شکایت خود صرف نظر بدهم یا پیگیر شکایتم شوم.
اگر راهکار دیگه ای هست ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

با تشکر

پاسخ ها :

حامد نادرزاده

جناب آقای حامد نادرزاده :

استان : تهران


از طریق دادسرا ترک تعقیب بزن تا یک سال بعد می توانی جریان بندازی دوباره شکایت را


23:51:14   1403/1/20

موافق (0) مخالف (0)


عدم تحویل خرید اینترنتی عدم تحویل کالا خرید اینترنتی پلیس فتا

سوالات مرتبط

ارزان کده ...
سلام وقت بخیر، من تقریبا چند وقت پیش از ارزان کده... در تلگرام خرید کردم، محصولاتم به دستم نرسید که هیچ هرچی هم پیام میدم جواب نمیدن...
فروش اینترنتی
سلام من در تاریخ 8 اردیبهشت یه گوشی از فروشگاه اینترنتی ... خریداری نمودم ، که می بایست طبق سند و فاکتور خودشون در تاریخ 6 خرداد تحویل بنده می شده، الان و امروز تاریخ 14 خرداد هر چقدر چت می دم و زنگ م...
خرید اینترنتی
با سلام من از ی کانال تلگرامی خرید کردم بعد از اینکه مبلغ رو براشون واریز کردم و مبلغ آنچنانی هم نبوده ی ماهی میشه سفارش دادم اما ب دستم نرسیده ادمینش خیلی کم آنلاین میشه و پیامش میدم جواب نمیده ،حتی...
کلاهبرداری اینترنتی
سلام من از یه پیج اینستاگرامی سفارش دادم ولی بعد دو هفته هنوز چیزی به دستم نرسیده دایرکت و تلگرام هم جواب نمیدن الان میتونم شکایت کنم پولمو پس بگیرم؟...
خرید اینترنتی
سلام. من 20 روزه از یک سایت که تو کسب و کارهای مجازی عضو هست ک نماد داره گوشی رو خریداری کردم دقیقا 20 روز کالا امروز و فردا میکنه. حالا پول امروز فردا میکنه حالا 4700 قیمت ش بوده حالا زنگش زدم میگه ...