با سلام و احترام؛
بنده در تاریخ 1402/09/05 از فروشگاه اینترنتی یک دستگاه جاروبرقی رباتیک به ارزش 299/540/700ریال خریداری نموده و به صورت اینترنتی وجه را پرداخت نموده ام. و با توجه به اینکه ماهیت این فروشگاه خرید کالا از فروشگاه های آمازون و ارسال آن از اروپا و تحویل آن در ایران است زمان برای تحویل کالای خریداری شده بنده بین 30 تا 40 روز کاری تعیین نموداند که در فاکتور شماره ... درج گردیده است.
با توجه به پیگیری های مکرر از طریق پیام رسان واتساپ (آلمان) و تماس های تلفنی و مراجعه حضوری به دفتر پشتیبانی در تهران با گذشت زمان چهار ماه و نیم از تاریخ خرید و پرداخت وجه توسط اینجانب کالا تا کنون به آدرس بنده در تهران ارسال نگردیده است.
و بنده با راهنمایی های وکلای محترم سایت دادراه از سایت فروشگاه اینترنتی و فرد پشتیبان سایت در تاریخ 1403/01/05 شکایت کیفری انجام دادم و قبل از اینکه شکایت بنده به پلیس فتا برسد در همان روز شکایت از طریق سازمان تعزیرات شکایت انجام دادم که همان روز از سازمان تعزیرات به فرد پشتیبان سایت تماس گرفتند و به ایشان گفتند که در صورت عدم تحویل کالا لغو امتیاز خواهید شد و بعد بنده به آدرس متشکی عنه که در در شکواییه درج شده بود مراجعه نموده ام فرد پشتیبان سایت در محل حضور داشتند، بنده با تهدید اینکه سایت فروشگاه اینترنتی را مسدود میکنم و اینکه از طریق سازمان تعزیرات و دادسرا شکایت کیفری انجام داده ام وی را تحت فشار قرار دادم فرد پشتیبان از بنده فرصت گرفتن که کالا را ظرف مدت 2 ماه با توجه به شرایط تحریم و ... ارسال کنند.
بنده با توجه به افزایش قیمت 9 میلیون تومانی کالای خریداری شده لاجرم این فرصت را به ایشان داده ام.
حال شکایت بنده به پلیس فتا رفته ولی بنده به آنجا مراجعه ننموده ام و نمی خواهم در صورت تحویل کالا برای آن شخص و سایت مشکلی بوجود آید.
سه سوال از محضر وکلای محترم دارم
1- اگر بنده از شکایت خود صرف نظر کنم (شکایت خود را پس بگیرم) می توانم در صورت عدم ارسال کالا ظرف مدت اعلام شده توسط پشتیبان سایت مجدداً از آنها شکایت کنم.
2-در صورت مثبت بودن این که می توانم مجددا شکایت کنم در دفتر خدمات قضایی با چه عنوانی از شکایت خود صرف نظر کنم.
3- با مراجعه به پلیس فتا می توانم موضوع را توضیح دهم تا رسیدگی را به تعویق بیندازم تا ببینم برای بنده کالا ارسال می شود یا نمی شود بعداً از شکایت خود صرف نظر بدهم یا پیگیر شکایتم شوم.
اگر راهکار دیگه ای هست ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.
با تشکر
از طریق دادسرا ترک تعقیب بزن تا یک سال بعد می توانی جریان بندازی دوباره شکایت را
23:51:14 1403/1/20
عدم تحویل خرید اینترنتی عدم تحویل کالا خرید اینترنتی پلیس فتا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.