مشاوره حقوقی رایگان - اجرای احکام
با سلام خدمت شما بنده ازصاحب کارم شکایت کردم بابت حق بیمه که محکوم شد وماشینش به مزایده رفت ولی در حین فروش ایشان اعتراض گذاشتن دیوان دیوان هم گفت دوباره بر رسی کنید بنده هم رفتم لایحه روی اعتراض ایشان گذاشتم بعد رفتم دیوان اقای قاضی گفتن نباید اعتراض میزاشتید گفتند الان یک لایحه بنویس که از لایحه خود منصرف شدم قاضی دیوان گفتند که لایحه رو پس بگیری کار شما همان اداره کار زودتر پیش میره حالا از دیوان برای دادگاه پیام رفته که ایشان از شکایت خود کلا صرف نظر کرده و حالا دارن ماشین توقیفی صاحب کارم راتحویلش میدن تورو خدا راهنمایی کنید ممنونم
پاسخ ها :