سلام
روز بخیر
تو اداره کار قید شده که پرسنل بالاتر از یه مبلغی حقوق بگیرن باید مالیات حقوق بدن
سوال اول : فروشنده یک فروشگاه که طبق اداره کار باهاش حساب میشه بالاتر از چه مبلغی حقوق بگیره باید مالیات بده؟
سوال دوم: این مالیات چقدر هست و وقتی از پرسنل کسر میشه به کجا باید پرداخت بشه؟
مطلبی دیگه اینکه:
ساعت حضور اول وقت پرسنل برای ما خیلی مهم هست و میخوایم هرکسی که هر دقیقه تاخیر داره مبلغی مثلا دو هزار تومن برای هر دقیقه تاخیر جریمه بزاریم
سوال اول: میتوانیم جریمه پولی برای تاخیر پرسنل در نظر بگیریم؟؟؟
سوال دوم: اگر نمیشه ٰپس ما چطور میتونیم با پرسنل خود برخورد کنیم بابت تاخیرهاشون؟؟؟
چون از همون لحظه بازگشایی مغازه- مشتری پشت در هست و هر دقیقه که پرسنل دیر میایند باعث میشه ما حداقل یه فاکتور فروش رو از دست بدیم که حداقل دویست هزار تومن ضرر به ما میشه
با سلام
این متن در شبکه های اجتماعی مطالعه نمودم میخواستم نظرتان را درباره آن اعلام بفرمایید.
با سپاس
"طبق قوانین مالیات بر درآمد وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور اگر فردی در یکی از ماههای سال ...
سلام
من برای شرکتی نزدیک به 3 ماه کار میکنم.
هنوز باهام قرارداد نبستن و حقوق پرداختی رو 9 میلیون اعلام کردن ولی پرداختیشون 8 میلیون و 100 بوده و گفتن 10 درصد به خاطر مالیات کم شده.
همچنین بیمه هم نیست...
سلام
اگر کارگری فقط در 6 ماه دوم از سال بیمه شده باشه و از اونجا که معافیت مالیات حقوق سالانه است آیا باید معافیت سالانه رو تقسیم بر 6 ماه کرد یا همون 12 ماه...
سلام. بنده دریک شرکت خصوصی مشغول هستم.تاسال402 مالیات حقوق کسر میشد.درسال403 جداازمالیات حقوق بنددیگری به نام مابهالتفاوت مالیات حقوق کسرمیشودوحسابداری شرکت میگوید این مبلغ راخوداداره دارا...
باسلام و احترام
به مدت 26 ماه برای یک شرکت به عنوان ناظر مشغول بکار هستم ، محل کار کرمانشاه است و دفتر مرکزی شرکت در تهران می باشد و بیمه در تهران برای من واریز می شود ، در این مدت مالیات بر حقوق بصور...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.