مشاوره حقوقی رایگان - مسدود شدن سیمکارت شاتل موبایل توسط مرجع ذیصلاح
با سلام، بنده در تاریخ 1401/10/01 یک سیمکارت شاتل موبایل خریدم و دقیقا طی کمتر از یک روز مسدود شد، با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم و بهم گفتن که سیمکارت مشکل حقوقی داره و از طرف ما مسدود نشده و بعد ثبت شکایت در سامانه 195 متوجه شدم که مسدودیت از طرف ذیصلاح اعمال شده و اعلام کردن که در صورت صلاحدید آن مرجع طی روز های آتی باید رفع مسدودیت شه، و تقریبا بعد چهار روز نه سیمکارت رفع مسدودیت شده و نه جوابی در رابطه با این موضوع دریافت کردم، باید چه کار کنم؟
سلام خسته نباشید. یک ماه میشه که سیم کارتم مسدود شده.به مرکز حقوقی ایرانسل هم رفتم میگه از طرف قوه قضایه هستش.نمیگن کجا برم چرا و واسه چی. سیم کارت درست بود یدفعه ای مسدود شده باید چیکار کنم ؟...
با سلام و خسته نباشید به شما وکلای زحمت کش سایت دادراه سپاس و قدردانی از عوامل این سایت
بنده به دلیل مشکل حقوقی سیمکارت ایرانسل به امور مشترکین مراجعه کردم یه فرم درخواست رفع مسدودیت پر کردن و گفتن س...
سلام من چندسال دارم ازسیم کارتی که به اسم پدرم هست استفاده میکنم حدودااز3ماه پیش مسدودش کردن رفتم امورمشترکین ایرانسل یه ایمیل زده به شرکت فرداجوابشواومدکه روی یه کاغذنوشته دادسرای عمومی شعبه 12اجرای ...
سلام بنده شخصی مزاحمم شد و من پیگیر نشدم یک روز با من تماس گرفت و گفت من کلانتری اشنا دارم و نامه مسدودی سیم کارتت رو گرفتم و میبرم شرکت رایتل و مسدود میکنم بنده اهمیت ندادم و سیم کارتم مسدود شد...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.