باعرض پوزش!خودتان بهتر میدانید که حق الارث پدرمان ازمادرمان یک چهارم اریک ششم است.ودرموردرأی قاضی،اینکه چون پدرم ویکی ازبرادرهایم درجریان بخشش ارث به یکی ازبرادرزاده هایم،امضای آنهادرتنفیض صلح نامه عادی بود،قاضی آنهاراازارث یک ششم مادرم معزول کرد،ولی به مادوپسر وسه دختررأی رسیدن ترکه مادرم را داده.ممنونم.