سلام شهود الزامی نیست ولی میتواند بعنوان قرینه استفاده شود.
ایشان باید ایفای ناروا را اثبات کنند
و اماره اول اینکه اسمس های کارت ایشون در خط همراه شما ثبت شده
و اماره دوم اینکه به محض واریز ، پول ها رو به حساب خودتون انتقال نموده اید بر علیه شما می باشد.
ولیکن اثبات ایفای ناروا و امکان استرداد وجوه بسیار سخت می باشد که به نفع شما تفسیر می شود. اصل عدم تبرع