سلام به این جهت که خودرو به نام شما است برای شما ابلاغیه صادر خواهد شد .
بله، ابلاغیه برای شما به عنوان مالک صادر میشود و باید با مراجعه به پلیس یا مرجع قضایی، واقعیت را بیان کنید تا مسئولیت کیفری فرار متوجه شما نشود. با توجه به وجود دوربین و ثبت چهره، هرگونه ادعای دروغ مبنی بر رانندگی خودتان «اقرار خلاف واقع» محسوب شده و میتواند شما را با مجازات سنگینتری از جمله حبس یا جریمه بابت فریب پلیس مواجه کند. بهتر است با جلب رضایت مالک خودروی مقابل و استفاده از بیمه شخص ثالث (با وجود جریمههای ناشی از فرار و سن کم راننده)، از پیچیدهتر شدن پرونده جلوگیری کنید.