مشاوره حقوقی رایگان - استعفا از سازمان دولتی به منظور بازنشستگی

سلام . من یک خانم با 51سال سن و 21سال سابقه کار کارمند رسمی در یک شرکت نیمه دولتی هستم. درخواست بازنشستگی دادم قبول نکردن و گفتن باید سابقه 25سال داشته باشید. می خواستم سوال کنم در صورت استعفا از سازمان مربوطه و شروع به کار در یک شرکت و تغییر حکم از کارمندی به کارگری بعد از سه ماه می توان درخواست بازنشستگی داد. در صورت بلی چه فرقی بین حقوق و مزایای کارگری و کارمندی است و آیا به ضررم خواهد بود آخرین کارگاه از یک سازمان دولتی به یک شرکت خصوصی تغییر یابد. در مجموع آیا تفاوت زیادی در حقوق و مزایا و عوامل دیگر خواهد بود؟ با تشکر از پاسخگویی

پاسخ ها:


بهتر است این کار را نکنید

02:39:59   1399/6/18

سوالات مرتبط

واریزی همزمان دو بیمه
با سلام. بنده حدود 20 سال سابقه بیمه سخت و زیان آور دارم. ضمن آن که طی هفت سال گذشته علاوه بر بیمه سخت و زیان آور در یک شرکت دوم هم کار کرده ام که بیمه دومی هم برای من واریز گردیده است. لطفا بفرمایید ...
به نام زدن حقوق
با سلام و احترام ، میخواستم بدونم که یک فرد بازنشسته میتونه قانونی و رسمی حقوق دریافتی بازنشستگی اش رو به نام همسرش کنه به ترتیبی که دیگه جزء اموال و داراییهای همسرش به حساب بیاد و کسی نتونه از اون مط...
حقوق
سلام، اگر پدری که دو فرزند دختر که ازدواج نکرده باشند داشته باشد و همسر و مادر او نیز زنده باشد برای اینکه حقوق پدر فقط به دختران برسد باید چکار کرد؟...
حقوق
مادرم طلاق گرفته میخواد حقوق بازنشستگی پدربزرگمو بگیره اما خودش حقوق کار افتادگی میگیره ولی یه سری مدارک پزشکی داره برا مشکل سلامت روان تو بیمارستان خودش که حقوق کار افتادگی میگیره چه راهی داره حقوق ب...
حقوقی
باسلام خانم 70ساله ای میباشم که دارای حقوق بازنشستگی میباشم. و چندین سال است که پسرم که در ارتش شاغل بود را از دست داده ام بعد از فوت پسرم تمامی دارایی و حقوق و مزایا تنها به همسرش تعلق گرفته و دارای ...