درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سهمیه جانبازی

سلام خداقوت، پدر من 20 درصد جانبازی هستند و 25 درصد از طرف ارتش ولی بنده برای کانون و مرکز 20 درصد جانبازی رو زدم ولی سهمیه رو زده ازاد واسم ثبت کردند تراز قبولی رو هم نیاوردم ولی نزدیکش بودم... فکر میکنم اگر این مورد رو پیگیری کنم تغییری توی نتیجه حاصل میشه من چطور میتونم این مسئله رو پیگیری کنم؟

پاسخ ها

ابتدا به بنیاد شهید و جانبازان مراجعه کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص