درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخذ گوشی

سلام من از روی گوشی تقلب کردم و مدرسه آن را اخذ کرد آیا حق نگهداشتن آن را دارد مدیر گفته تا آخر سال دستشون میمونه

پاسخ ها

نه ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص