درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید حدود شیش ماه پیش من با ماشین با یک آقای موتور سوار تصادف کردم بعد از اومدن افسر مشخص شد که مقصرم از طرفی تصادف جرحی بود(خیلی کم) به طرف گفتم بریم بیمه الکی درد رو بهانه کرد و وقتی خواستیم مدارک ردوبدل کنیم گفت هیچکدوم همراهش نیست ولی همچی کامله و به دستور افسر مجبور شدم کارت ماشینمو بدم هرچی اصرار کردم بریم بیمه نیومد(بعدها فهمیدم موتورش بیمه نداشته برای همین نیومده)و مدعی بود خسارت وارده کلا پونصد تومن میشه ولی بعد از گذشت دو روز از پیش خودش موتورش رو درست کرد با فاکتور شیش هفت میلیونی درحالی که خسارت حتی به یک تومن هم نمیرسید و وقتی زیر بار نرفتم تهدید کرد و فحش داد الان هم شکایت کرده الان من در شورای حل اختلاف مجبورم که این مبلغو بپردازم یا امکان داره که تبرئه بشم؟

پاسخ ها

باید پرداخت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص