با سلام و خسته نباشید.
اینجانب هوشنگ هستم.
بعد از احداث خیابان جدید (سال1371). زمین باقی مانده را به دو قطعه 190متری کنار هم تقسیم کرده و پروانه ساخت گرفته ام. ولی به علت موروثی بودن اراضی و مشکلاتش.اقدام به دریافت سند نشد.
(تعداد وراث 10 نفر میباشند. 7نفر مذکر و 3نفر مونث. از این تعداد اکنون 3نفر مذکر در قید حیات هستند.)
- وراث باقیمانده:
1-هوشنگ
2-فیروز
3-یوسف
- آقا فیروز سهم 7نفر که الان در قید حیات نیستند رو قبلاً خریده.(یعنی 4تا از آقاها و 3تا از خانمها)
-یکی از زمینها را طبق پروانه ساختیم. ولی دیگری هنوز مانده.
خوب حالا سهم ها بین این وراث چگونه تقسیم میشه؟ (یکی از قطعات که یک زیرزمین و یک همکف و 2تا بالای همکف هستش) اونیکی هم خالیه.
و از کجا شروع کنم برای تفکیک سند؟
باز هرکجای سوال مبهم بود بپرسید توضیح بدم
با تشکر.