ممنون از پاسخ شما.ایا باتوجه به اینکه در پرونده بدوی که فروشنده به استناد عدم حضور حکم فسخ گرفته بود.و بنده پس بی اعتبارکردن عدم حضور..و دادخواست اعاده دادرسی..حکم فسخ باطل شد.و در انشا رای..نوشته شده بجز عدم حضور هیچ دلیل دیگری وجود نداشته که خریدار کوتاهی کرده باشد.با این مطالب..ایا قاضی مجدد ادله و دلایل رو میخواد....تا برای خود قاضی هم مسجل بشهود..یا نه..به استناد همین احکام..میتواند رای صادر کند.با تشکر