سلام قربان مدارکهای من خیلی موتبرتره تا مدارک شریکم من گفتم قولنامه وگذار سد به اسم داماد شریکم ولی من یه قولنامه سفید امضا و اثر انگوشت هم پشتش و هم جای فروشنده را امضاش گرفتم که الان متونیم این ملک به من فروخته تحویل نمیده تحویل داده به کس دیر از اون گذشته اون مبایعه نامه که شریکی خریدم هنوز به اسم من و شریکم هستش من واگذار نکردم که سهمم کلش شریکم واگذار کرده من هیچ مدرکی امضا یا واگذار از بابت زمینم انجام ندادم