درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجرت المثل ایام تصرف

با سلام خدمت وکلای گرامی بنده سند خانه ام را جهت اخذ وام بنام همسرم انتقال دادم همسرم از این شرایط سو استفاده کرده با طرح دعوای ساختگی و با این بهانه که چون سند بنام ایشان هست بنده را از خانه بیرون کردند و سپس دادخواست مطالبه مهریه و نفقه به دادگاه ارائه کردند و موفق به دریافت مهریه و نفقه شدند حالا پس از دو سال آوارگی و پرداخت مهریه و نفقه و کلی هزینه و دوندگی از طریق دادگاه موفق به پس گرفتن منزل مسکونی ام شده ام سوالم اینه که آیا بابت این دو سالی که ایشان بنده را از خانه بیرون کرده بودند آیا اجرت المثل یا خسارتی چیزی به بنده تعلق می‌گیرد که از همسرم مطالبه کنم یا خیر ؟ ممنون میشم اگه بنده را راهنمایی و ارشاد نمایید با سپاس فراوان

پاسخ ها

سلام خسارات دادرسی و خسارات دیگر مثل اجاره منزل مسکونی ( اگر در این مدت اجاره کرده اید ) قابل مطالبه است .