اولا امضا خواهر ها در تقسیم نامه ضروری بوده زیرا به معنی قبول عمل تقسیم است. اگر امضا نباشد یعنی تقسیم را قبول ندارند . اما اگر سهمی از زمینهای یا اموال دیگر برای خواهر ها در نظر گرفته شده و آنها در سهم خود متصرف بودند ، این نشانه قبول ضمنی تقسیم است. لذا در شهرتان به وکیل مراجعه کرده و دادخواست اثبات وقوع تقسیم مطرح کنید