نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب مدیران موسسه

نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب مدیران موسسه

 

                                                                                                  بسمه تعالی

نام موسسه: ……………………………

شماره ثبت موسسه: ……………………………

سرمايه ثبت شده موسسه: ……………………………

مجمع عمومی عادی (يا عادی فوق‌العاده) موسسه …………………………… ثبت شده به شماره …………………………… مورخ …………… با حضور کلیه / اکثریت (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) شركاء در محل قانونی مؤسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

1- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

2- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

3- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

دستور جلسه: انتخاب اعضای هيات مديره

انتخاب اعضای هيات مديره مورد شور واقع و در نتيجه:

1- خانم / آقای …………………………… به سمت رئيس هيات مديره

2- خانم / آقای …………………………… به سمت نايب رئيس  هيات مديره

3- خانم / آقای …………………………… به سمت مديرعامل انتخاب شدند.

امضای اسناد و ارواق بهادار و عادی با امضاء متفق خانم / آقای …………………………… و خانم / آقای …………………………… همراه با مهر مؤسسه معتبر است.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شركا يا مديران يا وكيل رسمی مؤسسه) وكالت داده می شود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به ثبت صورتجلسه مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب مدیران موسسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضا شركاء و اعضای هيئت مديره:

 

تذكرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- صورتجلسه مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب مدیران موسسه در چند نسخه تنظيم و به امضاء اشخاص ذی سمت برسد و يك نسخه از آن تحويل اداره ثبت شركت ها شده و مابقی نسخ جز مدارک موسسه ضبط گردد.

3- درصورتی كه جلسه با اكثريت شركاء تشكيل شده باشد رعايت تشريفات دعوت وفق اساسنامه موسسه و ارائه اسناد مثبته به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها رسال گردد.

4- مدير يا مديران يا مدير عامل در موسسه می تواند جز شركاء نباشد (مشروط به اجازه اساسنامه) و درصورتی كه مديران خارج از شركاء انتخاب شوند فتوكپی شناسنامه آنان به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها ارسال گردد.

5- در خصوص انتخاب مديران در چهار ماهه اول سال مالی مؤسسه مجمع عادی و در زمان های ديگر مجمع بصورت عادی بطور فوق العاده تشكيل گردد (در صورت تجويز اساسنامه).

6- صورتجلسه مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب مدیران موسسه حداكثر ظرف يک ماه از تاريخ تشكيل جلسه تحويل اداره ثبت شركت ها شود.

7- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

8- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.