نقص در ابطال تمبر مالیاتی وکالت

نقص در ابطال تمبر مالیاتی وکالت

موضوعات مرتبط با این نمونه رأی و مرجع صدور

این نمونه رای که در شعبه 35 دادگاه تجدید نظر استان تهران صادرشده است درباره این موضوعات می باشد: اخطار رفع نقص، تجدیدنظرخواهی، تمبر مالیاتی، هزینه دادرسی، وکالتوکالت، تمبر مالیاتی، اخطار رفع نقص، تجدیدنظرخواهی، هزینه دادرسی

چکیده رای

در صورت عدم ابطال تمبر مالیاتی کافی دادخواست تجدیدنظر، اخطار رفع نقص می‌شود و در صورت عدم تکمیل در موعد، دادخواست رد می‌شود.

رای بدوی

در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ق.ز. به طرفیت تجدیدنظرخوانده ع.خ. نسبت به دادنامه شماره 900997022890093 کلاسه پرونده 88/29/89 نظر به اینکه درخواست وارده از جهت عدم ابطال تمبر مالیاتی ناقص تشخیص داده شده و اخطاریه رفع نقص صادر و به تاریخ 27/12/90 به تجدیدنظرخواه ابلاغ ولی در فرجه قانونی رفع نقص به عمل نیامده فلذا دادگاه مستنداً به ماده 345 قانون آیین دادرسی مدنی مصوب سال 1379 ناظر به تبصره 2 ماده 339 آن قانون قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی را صادر و اعلام می‌دارد. قرار صادره ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران خواهد بود.

رئیس شعبه 29 دادگاه عمومی حقوقی تهران – امرائی فرد

رای دادگاه تجدید نظر

در خصوص تجدیدنظرخواهی خانم ق.ز. با وکالت ع.ک. به طرفیت آقای ع.خ. نسبت به دادنامه شماره 9100181 مورخ 31/2/90 صادره از شعبه 29 دادگاه عمومی حقوقی تهران که به موجب آن قرار رد دادخواست تجدیدنظرخواهی نسبت به دادنامه 900931 صادر شده است انطباقی با جهات درخواست تجدیدنظر مقیده در ماده 348 قانون آیین دادرسی مدنی نداشته و دادنامه یاد شده با توجه به محتویات پرونده و رعایت مقررات و اصول و قواعد دادرسی و موازین قانونی صادر شده و در این مرحله از رسیدگی دلیل جدیدی که مستلزم نقض دادنامه مذکور باشد اقامه نشده است و تجدیدنظرخواهی متضمن جهت موجه در نقض رأی صادره نمی‌باشد با رد اعتراض، دادنامه تجدیدنظرخواسته را طبق ماده 353 قانون مرقوم تأیید می‌نماید. رأی صادره قطعی است.

رئیس شعبه 35 دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار دادگاه

 پورفلاح – صادقی

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.