مدرک مثبته عدم امکان دفاع

مدرک مثبته عدم امکان دفاع

درتاریخ : 1392/05/21 به شماره : 9209970901901847

موضوعات مرتبط با این نمونه رأی و مرجع صدور

این نمونه رای که در شعبه 19 بدوی دیوان عدالت اداری صادرشده است درباره این موضوعات می باشد: آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، اعاده دادرسی، مدرک جدید، حق دفاع، توقف اجرای رأی، دادرسی منصفانه

چکیده رای

ارائه مدرک مبنی بر عدم امکان دفاع شاکی در مراحل رسیدگی، از موجبات قبولی اعاده دادرسی است.

رای بدوی

در خصوص شکایت شاکی علیه سازمان خوانده [سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی] مبنی بر اعاده دادرسی نسبت به دادنامه فوق الذکر؛ با عنایت به مفاد مدرک ابرازی توسط شاکی، که طی آن اعلام گردیده اقداماتی معمول گردیده که امکان دفاع برای شاکی فراهم نشده است، بنابراین خواسته شاکی واجد اجابت است و به استناد ماده 17 قانون دیوان عدالت اداری و بند 5 ماده 426 تبصره ماده 435 و ماده 437 قانون آیین دادرسی حقوقی، قرار قبولی اعاده دادرسی و دستور توقف دادنامه صدرالذکر این شعبه و رأی مورخه … هیأت حل اختلاف اداره کار تا تعیین تکلیف نهایی صادر و اعلام می گردد. رأی صادره وفق ماده 7 قانون دیوان عدالت اداری قطعی است. دفتر، وفق مقررات نسبت به انجام تبادل لوایح اقدام فرمایید.
رئیس شعبه 19 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه
خضرائی ـ چاوشی

 

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.