اعلام تعارض رأی صادره از هیأت تجدیدنظر.

اعلام تعارض رأی صادره از هیأت تجدیدنظر.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای مرتضی حسینی لیچایی. با خواسته اعلام تعارض رأی صادره از هیأت تجدیدنظر. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 228/75

شاکی : آقای مرتضی حسینی لیچایی.

تاریخ رأی: شنبه 15 دی 1375

شماره دادنامه :

مقدمه:
شاکی طی شکایت‌نامه تقدیمی بین رأی صادره از شعبه تجدیدنظر به شماره 13 مورخ 17/12/62 و 13 مورخ 2/2/63 اعلام تعارض نموده و درخواست رسیدگی دارد.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام ‌و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظربه این‌که دادنامه‌ای به شماره 13- 17/12/62 در پرونده کلاسه 62/118 تجدیدنظر متضمن اعلام قطعیت رأی شعبه دوم دیوان حاوی امضاء و مهر و سایر شرایط مربوط به تنظیم و صدور دادنامه وجود ندارد لذا مورد از موارد ماده 20 قانون دیوان عدالت اداری تشخیص داده نمی‌شود.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.