اعلام تعارض آراء صادره از شعب 2 و 4 دیوان عدالت اداری

اعلام تعارض آراء صادره از شعب 2 و 4 دیوان عدالت اداری

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای محمدرضا دست‌پاک. با خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعب 2 و 4 دیوان عدالت اداری از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 12/72

شاکی : آقای محمدرضا دست‌پاک.

تاریخ رأی: شنبه 3 شهريور 1375

شماره دادنامه :

مقدمه:
الف) شعبه دوم در رسیدگی به پرونده کلاسه 63/401 موضوع شکایت آقای محمدرضا دست‌پاک به طرفیت سرپرست سابق شبکه بهداری دهدشت به خواسته ابطال حکم اخراج به شرح دادنامه شماره 408- 15/5/64 حکم به ورود شکایت صادر نموده است.
ب) شعبه چهارم در رسیدگی به پرونده کلاسه 68/959 موضوع شکایت آقای محمدرضا دست‌پاک به طرفیت هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری به خواسته اعتراض به بازخرید و برکناری به شرح دادنامه شماره 115- 12/10/68 حکم به رد شکایت صادر نموده است.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام ‌و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظربه این‌که آراء شعبه‌های 2 و 4 به لحاظ عدم تشابه موضوع شکایت و خواسته از مصادیق آراء متعارض مقرر در ماده 20 قانون عدالت اداری شناخته نمی‌شود.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.