اعلام تعارض آراء صادره از شعبه پانزدهم دیوان عدالت اداری و رأی هیأت حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی اهواز

اعلام تعارض آراء صادره از شعبه پانزدهم دیوان عدالت اداری و رأی هیأت حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی اهواز

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای حسین ملامفرد با خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعبه پانزدهم دیوان عدالت اداری و رأی هیأت حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی اهواز از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 40/76

شاکی : آقای حسین ملامفرد

تاریخ رأی: شنبه 17 خرداد 1376

شماره دادنامه :

مقدمه:
شاکی طی شکایتنامه تقدیمی بین رأی صادره از شعبه پانزدهم در پرونده کلاسه 72/1651 و رأی هیأت حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی در پرونده 4627/73 اعلام تعارض نموده، و درخواست رسیدگی دارند.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظر به این‌که موضوع اعلامی از مصادیق ماده 20 قانون دیوان عدالت اداری نبوده، بنابراین قابل طرح در هیأت عمومی دیوان تشخیص نگردید.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.