اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دوازدهم دیوان عدالت اداری.

اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دوازدهم دیوان عدالت اداری.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای صمد اکبریان. با خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دوازدهم دیوان عدالت اداری. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 78/75

شاکی : آقای صمد اکبریان.

تاریخ رأی: شنبه 7 مهر 1375

شماره دادنامه :

مقدمه:
الف) شعبه دوازدهم دیوان در رسیدگی به پرونده کلاسه 70/254 موضوع شکایت آقای صمد اکبریان به طرفیت دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی به خواسته ابطال دستورالعمل شماره 60/7361/22- 21/2/69 معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی به شرح دادنامه شماره 27- 13/2/71 به استناد تحقق و حصول خواسته شاکی به لحاظ تصمیم هیأت عمومی حکم به رد دادخواست صادر نموده است.
ب) شعبه دوازدهم دیوان در رسیدگی به پرونده کلاسه 72/230 موضوع شکایت آقای صمد اکبریان به طرفیت دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی ـ شهرداری سراب به خواسته رسیدگی به جلوگیری شهرداری از ادامه کار به شرح دادنامه شماره 115- 11/4/1375 حکم به رد شکایت صادر نموده است.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حسین محقق قمی قائم‌مقام دیوان و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظربه تفاوت خواسته در پرونده‌های کلاسه 12/72/230 و 12/70/254 شعبه دوازدهم مورد از مصادیق ماده 20 قانون دیوان عدالت اداری تشخیص نگردید.
قائم‌مقام رئیس کل دیوان عدالت اداری
حسین محقق قمی

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.