اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دهم دیوان عدالت اداری.

اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دهم دیوان عدالت اداری.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای محمد شریفی‌راد. با خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعبه دهم دیوان عدالت اداری. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 100/75

شاکی : آقای محمد شریفی‌راد.

تاریخ رأی: شنبه 5 آبان 1375

شماره دادنامه :

مقدمه:
الف) شعبه دهم در رسیدگی به پرونده کلاسه 64/857 موضوع شکایت آقای داریوش قنبری به طرفیت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به خواسته اعتراض به رأی قطعی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری به شرح دادنامه شماره 3-15/1/67 حکم به ورود شکایت صادر نموده است.
ب) شعبه دهم در رسیدگی به پرونده کلاسه 65/280 موضوع شکایت آقای محمد شریفی‌راد به طرفیت وزارت کشاورزی به خواسته اعتراض به حکم کارگزینی انتقال حکم به ورود شکایت صادر نموده است.
ج) شعبه دهم در رسیدگی به پرونده کلاسه 73/320 موضوع شکایت آقای محمد شریفی راد به طرفیت وزارت کشاورزی به خواسته پرداخت کلیه حقوق و مزایای قانونی ایام غیبت و احتساب ایام مزبور جزو سابقه خدمت به شرح دادنامه شماره 248- 3/4/1374 حکم به رد شکایت صادر نموده است.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام ‌و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظربه این‌که موضوع شکایت و خواسته در پرونده‌های کلاسه 74/857، 65/280، 73/320 متفاوت بوده و طبعاً تابع احکام قانون متفاوت می‌باشد. متناقض تشخیص داده نمی‌شود.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.