اعلام تعارض آراء صادره از شعبه اول دیوان عدالت اداری.

اعلام تعارض آراء صادره از شعبه اول دیوان عدالت اداری.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای سیاوش پورنوراله. با خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعبه اول دیوان عدالت اداری. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 82/82

شاکی : آقای سیاوش پورنوراله.

تاریخ رأی: يکشنبه 4 بهمن 1383

شماره دادنامه :

مقدمه:
الف- شعبه اول در رسیدگی به پرونده کلاسه 75/990 موضوع شکایت آقای سیاوش پورنوراله به طرفیت اداره کل کار و امور اجتماعی استان فارس (هیأت حل اختلاف) بخواسته اعاده حق و برگشت به کار بشرح دادنامه شماره2189 مورخ 24/12/76 حکم به ورود شکایت صادر نموده است. ب- شعبه اول در رسیدگی به پرونده کلاسه 77/2821 موضوع شکایت آقای سیاوش پورنوراله به طرفیت اداره کل کار و امور اجتماعی استان فارس(هیأت حل اختلاف) به خواسته اعتراض به رأی مورخ 2/10/77 اداره کل کار و امور اجتماعی به شرح دادنامه 181 مورخ 22/9/78 رأی به رد شکایت صادر نموده است. هیأت عمومــی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق با حضور رؤسـای شعب بدوی و رؤسـا و مستشاران شعب تجدیدنظـر تشکیل و پس از بحـث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء بشرح آتی مبادرت بصدور رأی می‎نماید.
رأی هیأت عمومی
از آنجائی که آراء صادره از شعبه اول مبتنی بر استنباط معارض از حکم واحد قانونگذار و مصادیق مندرج در ماده 20 قانون اصلاحی دیوان نمی‎باشد تعارض تشخیص نشد .

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.