ابطال ماده 7 آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز

ابطال ماده 7 آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای پرویز کاشف با خواسته ابطال ماده 7 آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 49/76

شاکی : آقای پرویز کاشف

تاریخ رأی: شنبه 14 تير 1376

شماره دادنامه :

مقدمه:
شاکی طی دادخواست تقدیمی ماده 7 آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز مصوب 31/2/75 هیأت وزیران را مغایر بند ب از ماده 2 قانون مذکور دانسته درخواست ابطال آن را نموده‌اند.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظر به این‌که در مورد شکایت شاکی قبلاً در پرونده کلاسه 74/146 طی دادنامه شماره 13- 1/2/75 اتخاذ تصمیم شده است، لذا خواسته شاکی نیز مشمول رأی فوق‌الذکر می‌باشد.
رئیس هیأت دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.