ابطال صورتجلسه مورخ 8/7/59 هیأت واگذاری و احیاء اراضی استان اردبیل.

ابطال صورتجلسه مورخ 8/7/59 هیأت واگذاری و احیاء اراضی استان اردبیل.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای محمدآقا حق‎شناس. با خواسته ابطال صورتجلسه مورخ 8/7/59 هیأت واگذاری و احیاء اراضی استان اردبیل. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 660/83

شاکی : آقای محمدآقا حق‎شناس.

تاریخ رأی: يکشنبه 27 دی 1383

شماره دادنامه :

مقدمه:
شاکی بشرح دادخواست تقدیمی نسبت به اقدام هیأت واگذاری و احیاء اراضی استان اردبیل در واگذاری مقداری از اراضی پدرشان به موجب صورتجلسه8/7/59 به آقایان رضا باهنر و محب‎اله جنابی معترض بوده و درخواست ابطال صورتجلسه مذکور را نموده‎اند. هیأت عمومــی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق با حضور رؤسـای شعب بدوی و رؤسـا و مستشاران شعب تجدیدنظـر تشکیل و پس از بحـث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء بشرح آتی مبادرت بصدور رأی می‎نماید.
رأی هیأت عمومی
نظر به اینکه تقاضای شاکی مبنی بر ابطال صورتجلسه مورخ 8/7/59 هیأت وگذاری و احیاء اراضی استان اردبیل از ضوابط و مقررات عام‎الشمول مندرج در ماده 25 قانون دیوان عدالت اداری محسوب نمی‎گردد، لذا قابل طرح تشخیص نگردید و رسیدگی به مورد در صلاحیت شعب دیوان عدالت اداری می‎باشد .

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.