ابطال بند 3 الحاقیه مقررات بازخریدی – بازنشستگی مشمول بند (ب) مصوبه شماره 1333 مورخ 21/3/81 شرکت ملی نفت ایران.

ابطال بند 3 الحاقیه مقررات بازخریدی – بازنشستگی مشمول بند (ب) مصوبه شماره 1333 مورخ 21/3/81 شرکت ملی نفت ایران.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای مصطفی صادقی. با خواسته ابطال بند 3 الحاقیه مقررات بازخریدی – بازنشستگی مشمول بند (ب) مصوبه شماره 1333 مورخ 21/3/81 شرکت ملی نفت ایران. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 764/84

شاکی : آقای مصطفی صادقی.

تاریخ رأی: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1386

شماره دادنامه :

مقدمه: پس از ثبت دادخواست به شماره 76243 مورخ 27/9/84 و ارجاع پرونده به هیأت عمومی و ثبت آن به کلاسه فوق‎الذکر و پس از انجام تشریفات مقدماتی، پرونده تحت نظر است که با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام و به استناد ماده 39 قانون دیوان عدالت اداری به شرح بین‎الهلالین «در مواردی که به تشخیص رئیس دیوان، رسیدگی به درخواست ابطال مصوبه موضوعاً منتفی باشد، مانند موارد استرداد درخواست از سوی متقاضی یا وجود رأی قبلی دیوان در مورد مصوبه، رئیس دیوان قرار رد درخواست را صادر می‎کند. این قرار قطعی است.» به شرح آتی مبادرت به صدور قرار می‎نماید.
قرار هیأت عمومی
چون شاکی آقای مصطفی صادقی طی نامه تقدیمی که با شماره 1474 مورخ 30/10/1385 ثبت دفتر هیأت عمومی شده نسبت به قسمت اول خواسته اعلام انصراف نموده و خواستار مختومه شدن پرونده در این قسمت و ارجاع به شعبه دیوان جهت رسیدگی موردی شده‎اند لذا موجبی برای ادامه رسیدگی وجود ندارد و مستنداً به ماده 39 قانون دیوان عدالت اداری قرار رد دادخواست صادر و اعلام می‎گردد و پرونده جهت رسیدگی موردی به شعبه سیزدهم دیوان اعاده می‎شود./
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
علی رازینی

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.