ابطال بخشنامه وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در خصوص انجام طرح کار دوسره درخانه‌های بهداشت.

ابطال بخشنامه وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در خصوص انجام طرح کار دوسره درخانه‌های بهداشت.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی بهورزان شهرستان تنکابن با خواسته ابطال بخشنامه وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در خصوص انجام طرح کار دوسره درخانه‌های بهداشت. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 74/76

شاکی : بهورزان شهرستان تنکابن

تاریخ رأی: شنبه 25 مرداد 1376

شماره دادنامه :

مقدمه:
شکایت طی شکایتنامه تقدیمی اعلام داشته‌اند: مدت یکسال ونیم است که طرح دوشیفت کار در شهرستان تنکابن اجراء شده که مغایر با قانون اساسی است.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در تاریخ فوق به ریاست آیت‌الله موسوی تبریزی و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
چون بخشنامه معترض عنه قبلاً مورد رسیدگی قرار گرفته ومنجر به صدور رأی شمار ه27 مورخ 22/2/75 هیأت عمومی مشعر برعدم مغایرت آن با قانون گردیده است، رسیدگی وامعان نظر مجدد نسبت به آن موردی ندارد، وموضوع تابع مفاد رأی فوق‌الذکر می‌باشد.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
سید ابوالفضل موسوی تبریزی

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.