ابطال بخشنامه شماره 1024/60- 30/2/1374 بانک مرکزی و الزام اداره تعزیرات حکومتی به اجرای حکم صادره از هیأت عمومی عمومی دیوان عدالت اداری.

ابطال بخشنامه شماره 1024/60- 30/2/1374 بانک مرکزی و الزام اداره تعزیرات حکومتی به اجرای حکم صادره از هیأت عمومی عمومی دیوان عدالت اداری.

این دادنامه به منظور رسیدگی به طرح دعوی آقای اکبر شاینده. با خواسته ابطال بخشنامه شماره 1024/60- 30/2/1374 بانک مرکزی و الزام اداره تعزیرات حکومتی به اجرای حکم صادره از هیأت عمومی عمومی دیوان عدالت اداری. از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با مشخصات پرونده، گردش کار و رأی زیر صادر شده است:

کلاسه پرونده : 251/75

شاکی : آقای اکبر شاینده.

تاریخ رأی: شنبه 4 اسفند 1375

شماره دادنامه :

مقدمه:
شاکی طی دادخواست تقدیمی اعلام داشته است، مسئولین اداره تعزیرات حکومتی تبریز از اجرای حکم دیوان عدالت اداری استنکاف می‌کنند.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجت‌الاسلام ‌و المسلمین اسماعیل فردوسی‌پور و با حضور رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اتفاق آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می‌نماید.
رای هیات عمومی:
نظربه این‌که در خصوص بخشنامه مور شکایت، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری برابر دادنامه شماره 98- 87 مورخ 27/5/1375 اتخاذ تصمیم به‌ عمل آورده است لذا موردی برای طرح مجدد وجود نداشته و موضوع تابع رأی فوق‌الذکر می‌باشد.
رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری
اسماعیل فردوسی‌پور

توضیح: نمونه رای های منتشر شده در دادراه اعم از نمونه رای بدوی، نمونه رای تجدید نظر و نمونه رای دیوان عموما از نمونه رای های منتشر شده از سوی قوه قضائیه و مراکز و پژوهشگاه های وابسته به قوه قضائیه برگرفته شده است.