مشاوره ها

خانه مشاوره ها

-
1405/3/21
رابطه نامشروع من د.و.س.پ.س.ر.م با یکی رابطه جنسی داشته که دختره باکره نبوده الان دختره بعد از یک هفته میخواد بره شکایت کنه تحمیل بر ازدواج کنه آیا مشخص میشه که این از قبل باکره نبوده دیگه؟

سلام  بله 

1405/3/21
خرید زمین سلام من یه زمین قولنامه ای تو رباط کریم خریدم از کسی که خریدم اونم از نفر اول قولنامه ای خریده زمین من کد رهگیری داره که به نام خودمه وقتی رفته بودم به زمینم سر بزنم یکی اومد گفت این زمینه مشکل داره نخریدش از صاحب قبلی پرسیدم گفت دروغ میگه تا اینکه بعد چند ماه که اومدم دور زمینم دیوار بکشم چند نفر اومدن با سند که تمام زمینهای این اطراف مال ماست از جمله زمین شما گفتن حق دیوار کشی ندارین الان من قولنامه دارم کدرهگیری دارم
باید چکار کنم منو راهنمایی کنید ممنون

سلام  با توجه به توضیحات شما  ، شما مالک ملک محسوب خواهید شد حال اگر شخصی مدعی حقی است باید با ارائه دلایل ادعای خود را اثبات نماید 

1405/3/21
دخالت پدر زن مادر زنم و برادراش سلام خسته نباشید ببخشید من و خانمم الا یک سال بود که باهم عقد بودیم و می‌خواستیم که عروسی بگیریم ولی خانواده خانمم دخالت کردن و میمونه ما دوتا رو بهم ریختن و می‌خوام که مارو جدا کنند و به زور طلاق بگیریم ولی هر دوتامون راضی به این کار نیستیم و الا بعد از 4ماه دوری از همدیگه تونستیم به سختی باهم ارتباط برقرار کنیم ولی تصمیم گرفتیم بدو جهیزیه و عروسی و جشن بریم خونه بگیریم و بدون این که بهشون بگیم بریم سر خونه زندگی خودمون آیا اونا این حقوق دارن که نزارن من بازنم زندگی کنم یا نه یا وقتی فهمیدم آز ما شکایت کنم. موانع جداییمون بشن

سلام  شما می توانید زندگی خود را شروع نمایید 

1405/3/21
ملک موروثی من پدرم فوت کرده ما خونش زندگی میکردیم الانم دستمونه حالا بقیه ورثه پیگیر تعیین تکلیف نبودن من راهی دارم که اونا بعدا نتونن تقاضای اجرت مثل ایام تصرف بکنند؟مثلا براشون احضار نامه بدم که اینطوری ثابت میشه ملک دست منه.راه دیگه هست؟ یا ملک تخلیه کنم کلیدش را چیکار کنم ؟

سلام  بر اساس قانون برای  مطالبه اجرت المثل ایام تصرف  شرایط خاصی لازم است باید ملک غصب شده باشد 

1405/3/21
مرگ بر اثر بحث تلفنی حدود 3 سال پیش پدرم در یک بحث تلفنی با بچه خواهرش بود که بحث منجر به دعوا شد و پدرم سکته کرد و سه روز بعد تو بیمارستان فوت کرد. بعد از 3 سال متوجه شدیم که همون موقع میتونستیم شکایت کنیم . حالا سوالم اینه بعد از این مدت میتونم از اون شخص بابت فوت پدرم شکایت کنم؟ و اینکه میخوام بدونم آخرین مکالمه های این شخص و پدرم در رابطه با چه موضوعی بوده که منجر به بحث و بعد سکته قلبی پدرم شده؟

سلام  بله شما می توانید شکایت نمایید  باید علت فوت مشخص گردد باید مشخص گردد که بین فوت  و اقدام طرف مقابل  رابطه علیت وجود دارد و یا  خیر  

ارتباط با من


ایمیل:

[email protected]

آدرس:

شیراز معالی اباد

شبکه های اجتماعی من:

دادراه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. تهیه شده در دادراه.