سلام ، من از طریق سایت... ، به صورت اقساطی از سایت ... خرید کردم ،خط موبایلم رو عوض کردم و خط قبلیمو سوزوندم و به همین خاطر امکان اینکه قسطم رو از طریق سایت یا اپلیکیشنشون پرداخت کنم نیست ، چندین بار ایمیل زدم به سایتشون و موضوع رو کامل گفتم و شماره جدیدمو دادم ، چندین بار پیام و.... به پشتیبانیشون انگار این سایت صاحب نداره چون نزدیک 15 روز شد و هیچ جوابی ندادن ، زنگم زدم بهشون ، آخر شماره جدیدمو گرفت گفت بهتون زنگ میزنیم و خبر میدیم، اما هیچ خبری ندادن و از موعد پرداخت قسطم هم گذشته ، سوالم اینه فردا روزی این سایت از من بابت پرداخت نکردن قسطم از من شکایت کردن و درخواست خسارت یا اضافه مبلغ کردن ، آیا میتونم ایمیل ها و تماس هایی که گرفتم به قاضی نشون بدم و بگم این سایت اصلا جوابگو نبوده و هزینه اضافه ندم ؟ یا الان باید چیکار کنم وقتی این سایت جوابگو نیست؟
خرید اقساطی اینترنتی خرید اقساطی خرید اینترنتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.