شامراد مرادی دهداری

شامراد مرادی دهداری

دارای سابقه پروانه وکالت از:
کانون وکلا
شماره پروانه:
3543
شهر محل فعالیت:
شیراز

حوزه‌های تخصصی

دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم
جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت
دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و …

مشاوره‌های انجام شده

1405/3/15
مسدودی حساب بانکی
حسابم را فتا خوزستان مسدود کرده در حالی که من اصلا خوزستان نرفتم .
حتی داخل فضای مجازی هم خرید فروشی ندارم . خودم مغازه و پروانه کسب دارم در حال فعالیت هم هستم.
الان مسدود کرده علت چی هست؟
حتما باید برم خوزستان؟

سلام احتمالا مبلغی به حساب شما واریز شده واین مبلغ امکان دارد ازطرف شخصیمجرم واریز شده 

یا اشتباهی به حسابتان واریز شده 

برای روشن شدن قضیه باید حضوری مراجعه کنید 

اگربراتون مهم هست ازشهر محل بانک وکیل بگیرید تا  اقدام نماید 

1405/3/15
واگذاری بنیاد مسکن
سلام وقت بخیر اگه برگه واگذاری که از بنیاد مسکن گرفتم مفقود بشه مجدد میشه گرفت

سلام بله اصل آن درسیستم اداره موجوداست 

مراجعه کنید درخواست صدور المثنی بدهید

1405/3/15
روش نقض کردن حکم دادگاه از طریق اعاده دادرسی
با سلام خدمت اساتید گرامی
این جانب پس از محکوم شدن در پرونده ای که دلیل اصلی آن موارد کذب مندرج در گزارش خارج نویسی و همچنین اعمال نفوذ دادیار و قاضی دادگاه بود ، از افسر کلانتری به دلیل جعل و گزارش خلاف واقع در گزارش خارج نویسی به همان مجتمع قضایی شکایت نمودم شکایت این جانب ابتدا توسط معاونت ارجاع به همان کلانتری ارجاع گردیده و توسط افسر دیگری از همان کلانتری (که مقام بالاتری هم داشت) با حضور این جانب فیلم مجددا بازبینی و خارج نویسی گردید با مقایسه دو صورتجلسه خارج نویسی با هم موارد کذب مندرج در گزارش خا ج نویسی اول روشن و آشکار گردید سپس پرونده توسط معاونت ارجاع به یکی از شعب دادیاری ارجاع گردید این جانب طی لایحه ای با ارسال تصویر دو صورتجلسه و مقایسه آن دو با هم موارد مغایرت را به دقت توضیح و تشریح نمودم و با این مدرک محکم و مستدل (صورتجلسه خارج نویسی دوم) اثبات نمودم که موارد مندرج در صورتجلسه خارج نویسی اول تماما کذب و دروغ می باشد ، ولی متاسفانه دادیاری مربوطه به دلیل تضاد منافع و دلایل دیگر و رسوا نشدن دادیار و قاضی که این جانب را قبلا با اعمال نفوذ و تقلب محکوم کرده بودند و هم چنین نجات مامور کلانتری خاطی که از عوامل خودشان بوده با چشم پوشی کامل بر جرایم واضح و روشن متهمین و موارد کذب مندرج در صورتجلسه خارج نویسی، با کتمان حقایق و نگارشی خاص و درج مطالب کذب و خلاف واقع در قرار نهایی دادسرا بسادگی قرار رفع تعقیب متهمین را صادر کرد این جانب اقدام به اعتراض به قرار نهایی دادسرا نمودم ، اعتراض این جانب ابتدا به همان شعبه دادیاری ارجاع و سپس توسط آنها به همان شعبه دادگاهی فرستاده شد که قبلا این جانب در آن محکوم شده بودم (و این در حالی است که همانطور که بیان شد این جانب قبلا در جریان پرونده محکومیت قاضی دادگاه را درجریان برخی موارد کذب و مشکوک د ر گزارش خارج نویسی قرار داده بودم ولی وی بی توجهی به اظهارات این جانب رای به محکومیت این جانب داد)
به عبارت دیگر با وجود این که در مجتمع قضایی شعب مختلفی از دادگاه کیفری 2 وجود داشت که صلاحیت رسیدگی به اعتراض این جانب را داشتند ، اعتراض این جانب (جهت بی اثر شدن و به جایی نرسیدن) دقیقا به همان شعبه و قاضی فرستاده شد که قبلا این جانب را محکوم کرده بود و قاضی مربوطه نیز اعتراض این جانب را وارد ندانسته و حکم دادیاری را تایید نمود

از این موضوع حدودا شش ماه گذشته است و این جانب در زمان رسیدگی به پرونده اطلاعی از ایراد رد دادرس نداشتم تا در مهلت مقرر و قبل از صدور حکم دادگاه آنرا مطرح نمایم حال سوال این است برای نقض حکم دادگاه (با وجود گذشت شش ماه ) چه بایستی انجام بدهم تا حکم دادگاه را نقض نمایم و پرونده دوباره به جریان افتاده و در دادگاه دیگری رسیدگی شود ؟
ظاهرا بایستی درخواست اعاده دادرسی داد ولی اعاده دادرسی مواد و اشکال مختلفی دارد ، جهت اعاده دادرسی از کدام ماده قانونی و از کدام نوع اعاده دارسی استفاده نمایم ؟ ماده 477 تنها از نظر شرعی به موضوع نگاه می کند و ماده 474 نیز شرایط خودش را دارد که نمی دانم کدام مشمول این جانب می شود و ظاهرا مواد قانونی دیگری نیز وجود دارد
ممنون میشوم راهنمایی نمایید. با تشکر

سلام با دردست داشتن مدارک ومستندات به وکیل دادگستری مراجعه وحضوری مشورت نمائید 

1405/3/15
سفته ضمانت
با درود من سفته داده بودم به یک طرف حساب برای ضمانت ولی بدون درج کلمه ضمانت و البته بدون تاریخ همیشه ازش خرید میکردم و تا چند روز بعد پولش رو واریز میکردم و سیستم حسابداری و شرکتی داشتند و همیشه مانده حساب رو پیامک می کردند و آخرین بار 13 تومان بدهکار شدم که به دلیل مشکلات مالی نتونستم پرداخت کنم و طرف کل 50 میلیون سفته رو اجرا گذاشته از اونجایی که محل حضور حدود 1700 کیلومتر دور تر بود و من در جزیره بودم و در این شرایط جنگی نمی تونستم به هیچ وجه برم در جلسه رای دادن به محکومیت من که دادگاه صلح در همین یک جلسه حکم قطعی صادر کرده که حق اعتراض و واخواهی هم نداده آیا راهی برای احقاق این حق و پیگیری دارم ؟ دو سال هم هست که بیکارم در خواست اعسار می تونم بدم اگر به اجبار محکوم شدم؟
ابلاغ واقعی درج شده چون تو ثنا ابلاغ شده بوده اما من هر بار سایت رو باز میکردم اشکال داشت در زمان جنگ بود و چیزی ندیده بودم که اعتراض کنم آدرس رو هم داده بودم کافی نت تغییر بده چون پنج ماه قبل از ترک شکایت در جزیره ساکن بودم اما اون هم به دلیل اشکالات اینترنتی ثبت نگردیده و محل سکونت در ثنا همان شهر طرح دغوی هست
شاهدی هم ندارم که بگه سفته برای ضمانت بوده جز پسر19 ساله ام که گمان نمی کنم شهادتش قبول باشه اما خط و رنگ خودکار تاریخ وصول کاملا متفاوت هست و قابل تشخیص صورتحساب ارسالی آخرین مبادلات هم که ایشون از بله و سیستم حسابداریشان ارسال کرده دارم. که مربوط به کل سال آخر بوده با چندین فاکتور که تسویه شده و فقط مبلغی از آخری مانده خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.

پیشاپیش از زمانی که گذاشتید سپاسگزارم.

سلام رای دادگاه صلح دراین مواردقطعی هست وقابل اعتراض نیست 

شما اگر دراجرا ی احکام ثابت کنید که بدهکاریتان راپرداخت کرده اید موفق می شوید

1405/3/15
غیبت زندانی
سلام من ب جرم مواد مخدر به 4سال9ماه حبس محکوم شدم و حدود 7ماه کشیدم 2بارم مرخصی رفتم ولی ب خاطر پدرم که سرطان داشت ومن نان آور خانواده بودم 3ساله توی غیبتم وپدرم مرحوم شد با سند بیرونم و کلا 10روز دیگه وقت مانده که سند مصادره بشه خواستم ببینم حکم من چیه که تو غیبتم و سند مصادره میشه تو 10روز یا نه

سلام باحضورشما سند مصادره نمی شود 

اگرحاضرنشوید بدون شک اقدام قانونی صورت خواهد گرفت 

ارتباط با من


شامراد مرادی دهداری

آدرس:

شیراز بلوار باغ حوض ، نبش فلکه آنا ،مجتمع وکلا

دادراه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. تهیه شده در دادراه.