محمدمهدی رضیان
وکیل
1399/11/3
بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اصفهان

ویژگی بهترین وکیل دادگستری اصفهان

۱- ابتدا تحقیق کنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل اصفهان مطمئن شوید تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپاید.


۲-اصلا به تبلیغات احتمالی  اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری (مثلا کانون وکلای اصفهان) مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.


۳- سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در  اصفهان نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.


۴- کسی که عنوان  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارد ، مراحل بسیار سخت کانون وکلای دادگستری  را برای دریافت پروانه گذرانده است.


بهترین وکیل دادگستری  استان اصفهان

امروزه امر وکالت تحت تاثیر دو مسئله در شهر اصفهان می باشد بحث اول این است که  اصفهان دارای وسعت فراوان است و همین فراوانی وسعت و گستردگی منطقه جغرافیایی باعث می‌شود تا اشخاص ترجیح دهند در امور خود به نزدیکترین مرکز مراجعه نمایند.

مسئله دوم تخصصی شدن بحث وکالت است که بسیار مورد مهمی است بدین معنا که مباحث حقوقی امروزه دارای پیچیدگی و گستردگی فراوان شده‌اند به عنوان مثال در بحث مربوط به خانواده دعاوی متعددی از جمله حضانت فرزند در طلاق شروط ضمن عقد نکاح تدلیس و تقلب در حین عقد نکاح مهریه مطالبه نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت طلاق توافقی مطرح هستند یا در بحث مربوط به ملک ممکن است تا هویت صرف اعم از تصرف عدوانی مزاحمت و ممانعت از حق الزام به تنظیم سند رسمی دعوی خلع ید و تخلیه مدنظر قرار گیرد.

همچنین در مورد مباحث مربوط به امور کیفری دعاوی متعددی از جمله کلاهبرداری خیانت در امانت صدور چک بلامحل دعوای تصرف عدوانی کیفری مثال‌هایی است که همه نشان دهنده عناوین متعدد حقوقی و تخصصی شدن امر وکالت است با در نظر گرفتن این نکته شما باید بهترین وکیل در مورد موضوع خود را از مراکز نزدیک به محل سکونت خود انتخاب نمایید.

انتخاب بهترین وکیل در اصفهان

لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد.

یک وکیل خوب سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد.  وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد. هر بخش از دعاوی مانند، وکیل طلاق، وکیل مهریه, وکیل چک, وکیل خانواده و... نیازمند به وکلای متخصص همان زمینه می باشند



0
( 0 ) 0.0
نظرات

بیشتر بخوانید


در تاریخ 1400/3/11
قانون در جامعه بایدها و نبایدها را مشخص می‌کند و از این طریق باعث برقراری نظم می‌شود. امروزه، قوانین آن‌چنان گستردگی دارند که عموم جامعه قادر به آشنایی و د... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1399/11/3
راه‌های اثبات تجاوز چیست؟به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و تجربه شخصی باید عنوان نمایم که اثبات "جرایم ⁧تجاوز⁩ به عنف" در نظام دادرسی ایران، از پیچیده‌... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1399/11/3
وکیل به فردی گفته می‌شود که از سوی شخص دیگری برای انجام کاری مامور می‌شود و قرارداری که طبق قوانین و حقوق مدنی بین طرفین منعقد می‌شود «وکالت» نامیده می‌شود. طرفین قرارداد منعقد شده نیز «وکیل» و «موکل» نام دارند. سوال دیگری که ممکن است در ذهن شما بوجود آید این ... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1399/5/25
 در دنیای پرمشغله امروز پیچیدگی‌های حاکم بر کسب و کار و تجارت از یک سو و دغدغه‌ها و اختلافات خانوادگی مانند طلاق، مهریه، نفقه از سویی دیگر نیاز افراد ... [ادامه مطلب]

ارتباط با من


ایمیل:

razianmehdi@yahoo.com

آدرس:

استان اصفهان -اصفهان-چهارباغ بالا

شبکه های اجتماعی من:

دادراه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. تهیه شده در دادراه.