نمونه صورتجلسه تغییر نام موسسه

نمونه صورتجلسه تغییر نام موسسه

                                                                                                 بسمه تعالی

نام موسسه: ……………………………

شماره ثبت موسسه: ……………………………

سرمايه ثبت شده موسسه: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

مجمع عمومی فوق العاده موسسه …………………………… ثبت شده به شماره …………………………… مورخ …………… با حضور اکثریت / کلیه (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) شركا در محل قانونی موسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

1- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

2- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

3- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

دستور جلسه: اتخاذ تصميم در خصوص تغيير نام موسسه

پس از بحث و بررسی نام موسسه از …………………………… به …………………………… تغيير يافت.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شركا يا مديران يا وكيل رسمی موسسه) وكالت داده می شود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تغییر نام موسسه و پرداخت حق الثبت و امضا ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضا كليه شركاء

تذكرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- چند نام انتخاب و قبل تحويل صورتجلسه به قسمت پذيرش صورتجلسات اداره ثبت شركت ها به قسمت تعيين نام مراجعه و پس از ارايه نام، مسئول مربوطه يک نام را وفق ضوابط انتخاب و در حاشيه صورتجلسه درج می نمايد و سپس موافقت مسئول اداره در خصوص نام تعيين شده اخذ گردد.

3- صورتجلسه در چند نسخه تنظيم و ذيل تمام صفحات به امضاء كليه شركاء حاضر در مجمع برسد و يک نسخه از آن تحويل قسمت پذيرش اداره ثبت شركت ها شود.

4- صورتجلسه تغییر نام موسسه حداكثر در ظرف يک ماه از تاريخ تشكيل جلسه تحويل قسمت پذيرش اداره ثبت شركت ها شود.

5- در صورتی كه مجمع با حداكثر شركاء تشكيل شده باشد رعايت تشريفات دعوت وفق اساسنامه و ارایه مدارک مثبته به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها الزامی است.

6- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

7- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.