نمونه قرارداد مشاوره حقوقی

نمونه قرارداد مشاوره حقوقی

ماده 1- طرفین قرارداد                                            

این قرارداد در تاریخ ……….. بین شرکت ……………….. به مدیریت خانم /آقای …………………. تماس ثابت …………….. همراه …………….. دورنگار ………….. به آدرس …………………………….. که من بعد «کارفرما» نامیده می شود از یک طرف و خانم/آقای ………………….. تماس ثابت …………….. همراه …………….. دورنگار ………….. به آدرس …………………………….. به عنوان «مشاور» منعقد می گردد.

 

ماده 2- موضوع قرارداد

ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه امور حقوقی و قراردادها برای کارفرما توسط مشاور فوق الذکر.

 

ماده 3- مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد با توافق طرفین از قرار ماهیانه به میزان ………………. ریال معادل ……………… تومان تعیین می گردد که در آخر هر ماه توسط کارفرما به مشاور پرداخت خواهد شد. ضمناً مبلغ کل قرارداد برای یک سال تمام شمسی به میزان …………………. ریال معادل …………….. تومان می باشد.

 

ماده 4- مدت قرارداد

مدت قرارداد یک سال تمام شمسی از تاریخ امضاء قرارداد توسط طرفین قرارداد می باشد.

 

ماده 5- تاریخ قرارداد

این قرارداد در تاریخ ………. توسط طرفین امضاء شده و تاریخ مذکور، تاریخ انعقاد قرارداد تلقی و دارای آثار حقوقی می باشد.

 

ماده 6- تعهدات طرفین

1-6- مشاور مذکور موظف است هر زمانی که کارفرما نیاز به مشاوره در زمینه مسائل حقوقی و قراردادها داشته باشد، در اسرع وقت نسبت به ارائه مشاوره لازم در محل شرکت به آدرس فوق و یا هر طریق مقتضی که نیاز شرکت مزبور را مرتفع نماید، اقدام نماید.

2-6- مشاور موظف است کلیه آمار، اطلاعات و اسناد و مدارک مربوط به کارفرما را که به لحاظ اجرای مفاد این قرارداد به دست می آورد، محرمانه تلقی نموده و از افشای آن نزد هر شخص یا مقام یا مرجع، بدون اجازه کارفرما خودداری نماید. لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت مفاد این ماده، با مشاور مطابق موازین قانونی جاری کشور رفتار خواهد شد.

 

ماده 7- مرجع حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف ما بین طرفین قرارداد ابتدائاً سعی بر آن باشد که از طریق مذاکره بینابین حل و فصل گردد و در صورت حل نشدن اختلاف موضوع به داوری و در پایان به مراجع صالح قانونی مراجعه گردد.

 

ماده 8- اقامتگاه طرفین

نشانی های مندرج در قرارداد تا هنگامی که تغییر آن ها کتباً به طرف مقابل اعلام نشده باشد اقامتگاه قانونی طرفین قرارداد محسوب می شود. هرگونه مکاتبات ارسالی به نشانی های مندرج در قرارداد و یا نشانی هایی که کتباً به طرف دیگر اعلام شده باشد واصل شده تلقی می گردد.

 

ماده 9- نُسخه های قرارداد

این قرارداد مشتمل بر نه ماده در تاریخ ………. به تعداد …. نسخه متحد المتن دارای اعتبار حقوقی واحد تنظیم و طرفین نسبت به صحت، اعتبار و لازم الاجراء بودن آن اقرار نموده و نُسخه های قرارداد مزبور ما بین طرفین مبادله گردید.

        امضاء کارفرما                                                امضاء مشاور حقوقی