نمونه صورتجلسه افزایش سرمایه همراه با ورود شریک جدید در موسسه

نمونه صورتجلسه افزایش سرمایه همراه با ورود شریک جدید در موسسه

                                                                                                   بسمه تعالی

نام موسسه: ……………………………

شماره ثبت موسسه: ……………………………

سرمايه ثبت شده موسسه: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

مجمع عمومی فوق العاده موسسه …………………………… ثبت شده به شماره …………………………… مورخ …………… با حضور اکثریت / کلیه (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) شركا در محل قانونی موسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

1- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

2- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

3- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

دستور جلسه: افزايش سرمايه همراه با ورود شريک جديد

1- خانم/آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… فرزند …………………………… متولد …………………………… شماره شناسنامه …………………………… به آدرس شهرستان …………………………… خيابان …………………………… كوچه …………………………… پلاک ……… كد پستی …………………………… با پرداخت مبلغ …………………………… ريال به صندوق موسسه در زمره شركا موسسه درآمد.

2- خانم/آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… فرزند …………………………… متولد …………………………… شماره شناسنامه  …………………………… به آدرس شهرستان …………………………… خيابان …………………………… كوچه …………………………… پلاک ……… كد پستی …………………………… با پرداخت مبلغ …………………………… ريال به صندوق موسسه در زمره شركا موسسه درآمد.

3- سرمايه موسسه از مبلغ …………………………… ريال به …………………………… ريال افزايش يافت و ماده ……… اساسنامه موسسه بشرح مذكور اصلاح و مديرعامل يا هيئت مديره اقرار به دريافت وجه افزايش سرمايه نمود.

اسامی شرکا و میزان سهم الشرکه هریک پس از افزایش سرمایه بشرح ذیل می باشد:

1- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

2- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

3- خانم/آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

به خانم/آقای …………………………… (احدی از شركا يا مديران يا وكيل رسمی موسسه) وكالت داده ميشود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه همراه با ورود شریک جدید در موسسه و پرداخت حق الثبت و امضا ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضاء شركا:

تذكرات:

۱- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

۲- صورتجلسه افزایش سرمایه همراه با ورود شریک جدید در موسسه در چند نسخه تنظیم و به امضاء کلیه شرکا برسد و یک نسخه از آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شده و باقی نسخ جزء مدارک موسسه ضبط گردد.

۳- در صورتی که مجمع با حداکثر شرکا تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارایه مدارک مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها الزامی است.

۴- صورتجلسه افزایش سرمایه همراه با ورود شریک جدید در موسسه حداکثر در ظرف مهلت یک ماه از تاریخ تشکیل موسسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

5- كپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شركاء جديد به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها ارسال گردد.

6- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

7- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.