امین جلیلوند
وکیل پایه یک
1401/10/4
سیر تا پیاز معافیت پزشکی

سیر تا پیاز معافیت پزشکی


هر پسری با مسائل و چالش سربازی درگیر می‌شود
همه افرادی که برای سربازی اقدام می‌کنند چه قصد  گرفتن معافیت پزشکی داشته باشند چه نه باید توسط یک دکتر معتمد نظام وظیفه معاینه شود که معمولا دکتر عمومی است.
یک فرمی پلیس به علاوه ۱۰ به شما می‌دهد برای معاینه، زمانی که مراجعه میکنید آنجا می‌گویید که مشکل بدنی دارید و پزشک شما را در سیستم غیر سالم اعلام می‌کند و به نظام وظیفه اعلام میکند، در این مرحله پیامکی برای شما میاد که به بیمارستان مراجعه کنید برای معاینه توسط پزشک متخصص و با توجه به بیماری معاینه مربوطه عکس  یا هر چیزی که صلاح باشد انجام میشود.


تمام این معاینات با هزینه شخصی شماست.


بعد اینکه معاینات انجام شد این معاینات به نظر پزشک متخصص و مورد اعتماد بیمارستان می‌رسد نوع و حاد بودن یا نبودن آن را تشخیص می‌دهد ولی نظری که این دکتر متخصص می‌دهد نظر مشورتی است که برای نظام وظیفه ارسال میشود و نظام وظیفه ملزم به تبعیت از نظر وی نیست.
بعد از ارسال مدارک پزشکی به نظام وظیفه با شما تماس گرفته می‌شود یا پیامک ارسال میشود مبنی بر حضور در کمیسیون بدوی که شامل ۳ دکتر نظام وظیفه می‌باشد که  پزشک عمومی میباشند، اگر رای بر معافیت شما باشد باز به نظر پزشک متخصص میرسد و غیر حضوری می‌تواند آن را تایید کند که در این صورت معاف میباشید اگر تایید نکند ممکن است معاف از رزم شوید یا سالم تشخیص داده شوید . اگر معاف دائم نشدید اینجا امکان اعتراض برای شما وجود دارد.


اعتراض شما در کمیسیون عالی که شامل چندین پزشک با تخصص های مختلف است برگزار می‌شود که نظر کمیسیون عالی هر چه باشد قطعی و غیر قابل اعتراض است. 


0
( 0 ) 0.0
نظرات

بیشتر بخوانید


در تاریخ 1402/11/29
امین جلیلوند وکیل پایه یک دادگستری، عضو مرکز وکلای قوه قضائیه،کارشناس ارشد حقوقتبدیل حب... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1402/11/28
امین جلیلوند، وکیل پایه یک دادگستری، عضو مرکز وکلای قوه قضائیه،  کارشناس ارشد حقوق... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1402/11/23
هنگامی که قتل یا فوت مشکوک به قتل یا دارویختگی مشکوک به قتل رخ دهد بر اساس ماده ۱۳۳ از قانون آیین دادرسی کیفری مامورین کلانتری یا پاسگاه محل وقوع صحنه جرم یا محل کشف جسد را با وسایل مناسب مثل ... [ادامه مطلب]
در تاریخ 1402/11/23
هزینه دادرسی هزینه‌ای است که در دعاوی مالی و غیرمالی متفاوت است در دعاوی مالی اهمیت بیش... [ادامه مطلب]

ارتباط با من


ایمیل:

amynj2139@gmail.com

آدرس:

کرج.چهارراه هفت تیر

شبکه های اجتماعی من:

دادراه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. تهیه شده در دادراه.